четвртак, 17. мај 2018.

SKANDINAVKA

Objavljeno u "Zbivanjima", nedeljnom listu mladih Niša ("Zbivanja" su ispod zaglavlja imala odrednicu: Samoupravno, socijalističko, klasno glasilo mladih), u broju 414 od 9. septembra 1983. godine na 15. strani. Objavio sam ukupno šest ovakvih, uz pomoć šablona opisanih ukrštenica (imao sam samo latinične šablone, pa sam se morao snalaziti jer je list štampan ćirilicom). Objavljivanje je, kao i sve drugo u vezi enigmatike tih godina (decenija), organizovao legendarni niški enigmatski pregalac Nikola Popović, a u vreme objavljivanja pomenutih skandinavki ja sam već bio na polovini vojnog roka i po ceo dan buljio u monitor ruskog mobilnog radara P-15M ili u CVOJ-u na planšeti ucrtavao putanje aviona na nebu iznad naše bivše SFRJ. Obezbedio sam i fotografije za svih šest skandinavki (imao sam tada dosta uslikanih poznatih ličnosti), a koliko su "Zbivanja" bila ozbiljan list govori podatak da su jednu ukrštenicu objavili bez slike - izgubili su je negde u redakciji ili štampariji, a nisu se potrudili da pronađu drugu.
Juče sam pronašao nekoliko kutija sa mojim starim izrezanim enigmatskim radovima, pa će ovakvih priloga biti još dosta na ovom blogu. Svaki rad je obeležen rednim brojem, a u nekoliko rokovnika imam podatke za svaki od njih (u kom listu je objavljen i kada). Vodio sam evidenciju prvih četvrt veka, a onda mi je dosadilo - u prvih 25 godina sam objavio oko 12 hiljada radova, a u narednih (skoro) 20, pet puta više.

Нема коментара:

Постави коментар