недеља, 20. мај 2018.

UKRŠTENE REČI

Niški dnevni list "Narodne novine" broj 3951, 21. februar 1976. godine - 14. strana.
Ovo je druga ukrštenica koju sam objavio u ovim dnevnim novinama. Prva je objavljena tri dana ranije, ali nisam uspeo da je pronađem u hrpi papira sa mojim objavljenim ukrštenicama i ostalim enigmatskim radovima. Od 18. februara 1976. do 28. oktobra 1982. godine u "Narodnim novinama" sam objavio oko 670 ukrštenica. Enigmatsku rubriku je uređivao Nikola Popović (1941-2002). U "Bibliografiji srpske enigmatike" Marjana Radakovića piše da je enigmatska rubrika u ovom dnevniku izlazila od 1971-1981, a ja sam svoju poslednju ukrštenicu objavio krajem 1982. godine (?). U vreme kada je objavljena ova ukrštenica bio sam učenik trećeg razreda mašinske tehničke škole, a imao sam enigmatski staž od godinu i po i stotinak objavljenih enigmatskih radova u desetak listova.

Нема коментара:

Постави коментар