субота, 16. јун 2018.

SKANDINAVKA

"Zbivanja" broj 430 od 30. decembra 1983. godine - 15. strana.
Jedna od skandinavki koju sam pripremio za ovaj studentski (omladinski) list koristeći šablone za ispisivanje teksta. Mali problem je bio što su šabloni bili latinični, a opise sam morao da upisujem ćirilicom. Pesnika Duška Trifunovića sam uslikao na Filmskim susretima u Nišu početkom 80-ih (bio je jednom u žiriju ovog festivala). Godinu dana pre Duška u žiriju je bio poznati pesnik, novinar, slikar i filmski režiser Miroslav Antić. Elem, uslikam ga u press-centru, zahvalim, a on će meni: molim vas da ovu fotografiju ne objavite, ako može. Naime, pored njega je sedela veoma mlada i prelepa devojka. U nastavku razgovora pravda se Mika: pre više godina objavio je jedan naš poznati nedeljnik fotografiju na kojoj smo bili ja i jedna devojka koja me je zamolila da se slikamo. Moja prva žena je bila jako ljubomorna, pa sam se, ni kriv ni dužan, morao razvesti. Ne želim da mi se to desi još jednom. Naravno, tu fotografiju nikad nisam objavio.

Нема коментара:

Постави коментар