четвртак, 25. април 2024.

FOTO-ALBUM - 1454



Prvi polarizacioni filter nabavio sam pre skoro 45 godina u Italiji (platio sam ga više od 50 nemačkih maraka). Poslednjih desetak godina koristim drugi koji mi je ustupila mlađa ćerka (sa još tridesetak drugih), a koji je misteriozno nestao pre nešto manje od godinu dana. Već sam ga prežalio, ali se juče pojavio niotkuda. Ova praktična stvarčica polarizuje svetlost i čini da odblesak sa stakla nestane, ali i pojačava plavu boju neba u odnosu na bele oblake. Četiri priložene fotografije to jasno prikazuju.

3 коментара:

  1. Miroslave, oprosti meni neznalici, ali, koliko dobro vidim, ovo je Niš, a ovo poprsje, poprsje Nadežde Petrović. Ima li neki posebni razlog što je njeno poprsje u Nišu ili je to zato što je najveća srpska slikarica. Pitam jer u njenom životopisu nema ništa što je vezano za Niš.

    ОдговориИзбриши
  2. Početkom XX stoleća osnovala je prvu likovnu koloniju na ovim prostorima u selu Sićevu kod Niša.

    ОдговориИзбриши