уторак, 28. јул 2015.

FOTO-ALBUM - 121

Zgrada komande Kopnene vojske Srbije u Nišu. Levo krilo (Vojni sud) je srušeno sa tri rakete "tomahavk" krajem marta 1999. godine u operaciji "Saveznička sila" ("Plemeniti nakovanj"), mnogo poznatijoj po izmišljenom nazivu "Milosrdni anđeo". Zgrada je izgrađena 30-ih godina prošlog veka, a nakon II svetskog rata je u njoj bila komanda III armijske oblasti (iznad ulaza još uvek stoji grb SFRJ).
U ovoj zgradi je jedno vreme radio pokojni niški enigmata Milan Barać.

8 коментара:

  1. Анониман28. јул 2015. 21:35

    Preko pet meseci 1972. godine bio sam
    na stažiranju u ovoj zgradi. Bila je to prilika da
    steknem prva iskustva rada na kompjuteru.
    Međutim, odmah na početku došlo je do nekog
    kvara na sistemu,koji se nije otklonio i šansa
    mi je nepovratno propala.
    Miroslav Živković

    ОдговориИзбриши
  2. Eto, čovek sazna neke stvari kad se najmanje nada. Milana Baraća sam u ovoj zgradi posetio jednom sa Životom Stankovićem krajem 70-ih, a ti si, imenjače, u njoj bio još pre toga.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29. јул 2015. 10:07

    Iza centralnog ulaza, sa desne strane, nalazila se Blagajna. Tu sam primao honorare za saradnju u Vojničkim novinama, kao gimnazijalac, dalekih 1971, 1972...
    Pozdrav!
    Žarko Đokić

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. јул 2015. 23:32

    Ali ne kao razvodnik !!!
    Slovarim

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29. јул 2015. 23:35

    Pošto je moguće da se objavi komentar, evo jednog
    mog enigmatskog podsećanja. U Borbinoj ( ? ) prodavnici
    novina kod Glavne pošte, kupio sam po prvi put slovenački
    enigmatski časopis KIH.
    Miroslav Ž.
    P.S. Smetnje su činile slike nekih jela !!!


    ОдговориИзбриши
  6. Da, to je bila jedina PRODAVNICA novina u Nišu (u Voždovoj, 100 metara od strogog centra). I ja sam tu kupovao "Križanke in humor" i neke ruske časopise. Često sam u njoj slučajno sretao kolege enigmate. Već godinama je na tom mestu apoteka.
    Činjenica je da si ti IMAO najviši čin u vreme kad si ulazio u zgradu sa slike :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bio sam vojna policija na obezbjedzenju 1980

    ОдговориИзбриши