петак, 1. јануар 2016.

DANAS MI JE ROĐENDAN!


26 коментара:

  1. Srećan rođendan Miroslave, i sve najbolje u nastupajućoj godini!

    ОдговориИзбриши
  2. CESTITAM! Pa Tvoj rodjendan obelezava celi svet!
    Dinko

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan rođendan! Sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Hvala, Slavko i sve najbolje u nastupajućoj godini: tebi, tvojoj porodici, EKK, blogu...

      Избриши
  5. DA JOŠ DUGO, DUGO PLOVIŠ KA SVOJOJ ZVEZDI VODILjI!!!
    Žarko

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam ti rođendan. Prije pet godina, na ovaj dan, i ja sam imao 57, a danas imam pet - više!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Jovane! Biće da si od mene stariji 5 godina :) Mnogo zagonetaka, članaka i fotografija u nastupajućoj godini - imaš (imamo) jedan dan više nego u prethodnoj!

      Избриши
  7. Pridružujem se hrpi čestitki i korim sam sebe što sam "okasnio", iako sam to na Slavkovom blogu obavio uredno ujutro! Uz čestitke i za Novu godinu, pozdrav !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ilija! Nema razloga za sekiraciju - ja više ne znam kome nisam čestitao Novu godinu, a kome sam to učinio tri i više puta (FB, SMS, blogovi, telefon...). Mnogo sreće i zdravlja u produženoj varijanti (366 dana) godine koja je danas počela!

      Избриши
  8. Mmm, kako se fino namestilo :) Srećan rođendan i srećna radna i rodna Nova godina, Miroslave!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Borise! Ovo mi je zvanični rođendan, a rođen sam 29. decembra. Činjenica da sam, igrom slučaja, rođen van bolnice, iskorišćena je da "budem mlađi" godinu dana i da imam zgodan dan rođenja.
      Želim ti srećnu i uspešnu Novu godinu!

      Избриши
  9. Evo da se i ja upišem u listu čestitara! :)
    Miroslave, srećno i berićetno i sve najbolje u Novoj!

    ОдговориИзбриши
  10. Sve najbolje dragi kolega i još mnogo divnih enigmatskih radova!

    ОдговориИзбриши
  11. Dragi Miroslave, svako dobro, srecu i zadovoljstvo ti zelim za rodjendan i u Novoj 2016-oj.

    ОдговориИзбриши