петак, 10. октобар 2014.

ФОТО-АЛБУМ - 010

Најбоља осморица учесника 47-мог циклуса "Слагалице": победио је Коста Жељски (чучи у средини), други је био Владимир Јовичић (трећи слева), а ја (скроз десно) сам освојио "бронзану медаљу", као и  новчану награду од 30.000 динара, компјутер П4 са штампачем, ваучер за намештај у износу од 35.000 динара и осмодневни боравак у Тунису за две особе (авионски превоз). Ово ми је, након другог и петог циклуса, било треће "редовно" учешће у "Слагалици" (укупно 41 емисија). Још 22 емисије сам снимио у "ванредним ситуацијама" - четири суперфинала - укупно 53 појединачне емисије овог култног дневног квиза!
На фотографији су и: Алекса Попадић (четврто место - први слева), Дејан Жуковски (између Марије и мене), Љубиша Босанац (чучи десно), Горан Голубовић (стоји у средини) и Стојан Мајсторовић - скроз позади (пласирани од петог до осмог места), као и људи са РТС: Љубомир Пена (други слева), Милка Цанић (четврта здесна), Марија Вељковић, сада Вељковић-Миловановић (трећа здесна) и Александра (пета слева), девојка која нам је уручила награде. Фотографија је настала након снимања четврте финалне емисије 47-ог циклуса "Слагалице" средином јуна 2006. године. Та емисија је приказана крајем јула исте године.

7 коментара:

  1. Био је ово врло јак циклус, јер су у њему учествовали и бројни други врхунски зналци квиз игре и енигматике. На несрећу, "налетали су" у квалификацијама на прву тројицу...

    ОдговориИзбриши
  2. Vladimir me je "ošišao" u polufinalu, a ti si u finalu to isto zradio njemu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dejana Žukovskog sam upoznao i lično u Visokom naponu. Nije se baš proslavio.

    ОдговориИзбриши
  4. Kosta i ja nismo bili protivnici u "Slagalici", ali smo nešto kasnije imali polufinale "Kviskoteke".

    ОдговориИзбриши
  5. Nadam se da imaš negde sačuvanu tu epizodu "Kviskoteke". Ja sam je izgubio prilikom popravke onog Pentiuma sa "Slagalice".

    ОдговориИзбриши
  6. Zahvaljujući Dejanu Vejnoviću imam samo prvu od četiri u kojima sam učestvovao. U naredne tri mi je jedan od protivnika uvek bio Đorđe Lačković iz Smederevske Palanke. Poslao sam mu maločas poruku preko Fejsbuka, da vidim da li on ima taj snimak.

    ОдговориИзбриши
  7. Đorđe se ne javlja. Verovatno više ne koristi Fejsbuk (?!).

    ОдговориИзбриши