четвртак, 28. мај 2015.

POPODNEVNI REBUS - 141

Baš mu dosađuje: 1, 7, 7, 4 - 5, 7, 7.

5 коментара:

  1. Pa da- ali mislim da je .viđen na Banetovom blogu,( autor je, dakako, domaćin bloga)

    ОдговориИзбриши
  2. Luka je upisao 100 % tačno rešenje: s maramom čilager Asim.
    Ilija je upisao 50% tačnu tvrdnju - rebus jeste objavljen na Banetovom blogu, ali sam ja autor (još uvek pamtim koliko sam vremena potrošio da pronađem odgovarajuće slike i da ih uklopim da ovako izgledaju).
    Naravno, ovo sam napisao jer se u Ilijinom komentaru pominje samo Banetov blog, pa je logično da je "domaćin bloga" i autor - Bane:)

    ОдговориИзбриши
  3. Krivo shvaćeno- znah da je autor rebusa domaćin ovog bloga, ali eto, iscuri mi ono "ovog"!, zbog ćega se, nadam se, neće srditi, jer znam i datum i broj( kada-2013. ) pod kojim je objavljen, kao i činjenicu da je nakon toga bilo više varijacija na istu ili sličnu temu...
    pozz

    ОдговориИзбриши
  4. A zašto bih se ljutio... nego napisah nekoliko rečenica da posetioci bloga (ovog) ne pomisle da umem samo: "da", "tačno", "jeste", "nije"... :)

    ОдговориИзбриши