петак, 21. октобар 2016.

DANAŠNJI "ALO"


7 коментара:

  1. ISITNITI, STARI VEK, KOPITARI, O, MANIT, RASA, KTO, ANTR, ROS, KIRASIR, MANOLIS, DAN, KOJA, ALA, OVAL, MIŠEL, O, ASTRAHAN, STVOROVI, KAOLINIT.

    Miroslave, zahvaljujem na rođendanskoj ukrštenici, rešio sam je sa zadovoljstvom, premda i sa povećom dozom neugodnosti. Naime, moja dobra i prostodušna majka htela je, kako sam saznao, da me "iznenadi", iako ne volim iznenađenja i objasnio sam joj da to više ne čini na ovakav način - dao sam primer dva režisera, i da sad majka ovog drugog zamoli prvog da snimi dokumentarac o njenom sinu (?!!) ona, iako ima dosta toga za sobom i verujem da njena ideja nije bila u zloj nameri, još uvek ne shvata kako i zašto neke stvari funkcionišu, kakvim se ja poslom bavim, šta u njemu želim postići, niti da i u enigmatici postoje profesionalni odnosi, ili bar težnja ka istima. Sve ovo je ispalo dosta glupavo, da sam znao za ovo, naravno da bih stopirao, zamolio sam svoje bližnje da poštuju moj rad i mene kao nekog ko se bavi ovom rabotom, pa samim tim i moje kolege "po zagonetačkom peru". Zato, izvini zbog vremena koje si morao da utrošiš na ovaj poklon, i još jednom ti se zahvaljujem na njemu i nadam se da ćemo i dalje biti na "ti". Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Borise, nemoj biti tako oštar. I sam kažeš da je to nije bilo u zloj nameri. Majka je - majka.
      Srećan ti rođendan (dan unapred) i svako dobro u životu i mnogo izvrsnih enigmatskih radova.
      Poštujem te kao vanserijskog enigmatu i ne vidim razloga da tu nešto menjam.
      Pozdrav!

      Избриши
  2. Hvala na razumevanju, Miroslave. A mami Mariji možda za idući rođendan sastavim neku "haos" ukrštenicu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Borise, ja sam samo "izvršilac radova", a poklon je od tvoje majke. Dakle, ja sam dobio zahtev da sastavim i pripremim ukrštenicu za tvoj rođendan i za to sam dobio nadoknadu po tarifi moje "Samostalne zanatske radnje za izradu ukrštenica". Dakle, niko me nije naterao da radim i da trošim vreme zabadava.
    Danas je 22. oktobar, pa ti još jednom čestitam rođendan. Živ bio!

    ОдговориИзбриши
  4. Hajde, red je i ja da se pridružim
    rođendanskim čestitkama.
    Borise, srećan ti rođendan!

    ОдговориИзбриши