уторак, 22. мај 2018.

SKANDINAVKA

"Mikijev almanah" broj 134 iz avgusta 1978. godine - 97. strana.
U petom vodoravnom redu je jedan biser: Atila je opisan kao "kozački poglavica". Enigmatske priloge za sva neenigmatska izdanja "Dečjih novina" radila je redakcija "Eureke". To je bilo jedno (pre)veselo društvo: nisu se baš preterano brinuli o poslu. U tehničkoj redakciji je radio jedan momak koji je JEO "OHO" LEPAK. Da, dobro ste pročitali: JEO, a ne "duvao". Prečesto su objavljivane ukrštenice sa netačnim opisima, izmišljenim rečima...

4 коментара:

  1. Hahahah... U slučaju da je konzumacija Oha imala isti efekat kao i duvanje istog, onda ne čude netačni opisi i izmišljene reči, ako su se tome predavali i sastavljači u redakciji :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko je imao priliku da poseti redakciju "Eureke" može da potvrdi ovo što sam napisao - ja sam svojim očima video da momak jede lepak. Nije to radio krišom, već mi je pokazao uživo shvativši da mu ne verujem. Inače, imali su jedno "kuhalo", znaš ono sa žiletima, u kome su kuvali po desetak kafa odjednom - na svakih pola sata!

      Избриши
  2. Zbog takvih bisera ja Eureku nisam ni kupovao.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro bi bilo da je jedino "Eureka" imala bisere. Jedino se isticala većim brojem grešaka od drugih.

      Избриши