субота, 13. октобар 2018.

PRE 30 GODINA

Na današnji dan pre ravno trideset godina, na XIV susretu urednika enigmatskih listova "Enigmapress", održanom u Berlinu, dodeljeno mi je tradicionalno priznanje "Zlatno pero" za "brojne i kvalitetne objavljene autorske enigmatske radove svih sadržaja". Diplomu sam sačuvao, a lepu metalnu hemijsku olovku sa ugraviranim natpisom "Goldenen Feder" - nisam. Priznanje mi je uručio Milovan Petković iz uredništva "Eureke", desetak dana kasnije na Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu na štandu "Dečjih novina" iz Gornjeg Milanovca. Pored priznanja dobio sam i novac za putne troškove i dnevnicu - nešto čega odavno nema ni u mnogo isplativijim poslovima od enigmatike! U "Eureci" broj 801 od 14. decembra 1988. godine, na četvrtoj stranici (rubrika "Iz poštanske torbe") izašao je člančić o tom događaju.

2 коментара:

  1. Prošloga si tjedna, nakon 30 godina, opet nagrađen. Je li priznanje stiglo?

    ОдговориИзбриши
  2. Juče mi je Hrvoje Horvat tražio adresu. Eto, bacam "Čvor" na dodatni trošak jer nisam mogao sam doći po priznanje u Bjelovar.

    ОдговориИзбриши