петак, 16. октобар 2020.

PAN OSMERAC 64 (1)

 
"Pan Osmerac" je jedan od enigmatskih listova koje je uređivao i/ili pripremao za štampu Zoran Milunović. Izašla su 63 broja, a ja ću vam narednih dana prikazati broj 64 koji je pripremljen za maj 2010. godine, ali nije odštampan. Nažalost, ovo nije retkost. Mnogi nesrećni urednici se mogu "pohvaliti" time da su pripremili jedan ili više brojeva listova koji nikada nisu osvanuli na kioscima (ja ih imam 7-8). Za početak prilažem prve tri stranice - obratite pažnju na naslovnu! Nastavak sutra.

2 коментара:

  1. Nemam nijedan broj tih novina. Ako ih ti ili tvoj kum imate u e-formatu, slobodno mi pošalji.

    ОдговориИзбриши
  2. Za pripremu ovog broja, Zoran je izgubio nekoliko dana: odavno urađeno, mnogo fontova koje sad nije mogao pronaći, stara verzija "Korela"... Ne verujem da će opet to sebi uraditi :) Ja sam na ovom blogu objavio ceo "Pan Osmerac" broj 34 (od 26. 8. do 17. 9. ove godine.

    ОдговориИзбриши