четвртак, 17. децембар 2020.

BEZOPISNI BUŠMAN 7 - POST FESTUM

Ovo dolje kurzivom napisah danas u frci... bilo je jasno da ne mogu stići pripremiti solidan izvještaj. Dakle evo šta sam na miru uradio, zapazio, zaključio ... Da ne zaboravim - Božo je svoje rješenje poslao kao PDN fajl, vjerujem da je telefonom uslikao mrežu, no ja nisam u stanju to otvoriti ni na laptopu ni na androidu ni I-phone-u. Zamolih kolegu da pomogne, vjerujem da će biti brže ako Božo pošalje vodoravne pojmove e-mailom.

Ne osjećam se krivim, ali kao da sam kombinaciju radio da vas navedem da skrenete... Naslućivali ste da nešto nije u redu, no nije lako dokučiti gdje je greška, šta je prava opcija... plus ono najvažnije - odvojili ste za ovo vremena i pažnje (nogomet je bio izvrstan) koliko ste mogli. Ovo naše druženje nije zamišljeno kao mučenje nad nemogućim zadatkom već testiranje šta je moguće na obje strane, sve kao hobistički izazov. Znam da se ponavljam - vrijedno i zanimljivo je, hvala i čestitke svima.

Jesam li pogriješio što nisam pominjao iulustracije kao pomoć. Teško mi je shvatiti da Luka nije stavio ŠKARPINA pa šta god ispadne dalje. Kad sam kod Luke - oduševio me, vjerovao sam da RAŠČIŠĆAVANJE (pojam od kog sam počeo bušmana) nema alternativu, no on ima RAŠČEŠLJAVANJE, varirao je i moje DŽEPNO u ŠESTO IZDANJE. Kad sam kod oduševljavanja, slatko se nasmijah Nedjeljku, stavio je novu prečku gdje mu je zatrebala. Nedjeljko je jedini imao ARABISTAN i to je trebalo riješiti taj dio no nije se sjetio POBRATIM-a jer mu se dopao NASRTAJ umjesto NASPRAM. POBRATIM je imao varijacije TANKI LIM, PATRONIM, TANGERIN... Zdravku je nedostajao samo ARABISTAN, vadio se sa ALABASTAR i završio sa ŠATRO IZDANJE, super simpa... Svetlana je sama u komentaru locirala izvor svojih problema - ERATOSTEN. Dragiša je totalno ignorirao ilustracije, nema ni ĐOLE ni ĐELO... Pogledajte sve, lakše je tako... ja ću u nastavku dopisati štogod na temu žiriranja.

Neba (baš me obradovao učešćem), Luka  i Marko (ipak se kasnije javio, bio je van kuće) imaju oblik ZAMJENJENOST umjesto ZAMJENJIVOST, vjerujem da je pravilno samo ZAMIJENJENOST (davno su me učili kratko i dugo E). Upitan je i oblik KOSTRET (Radoja i Svetlana). Utvrđivanje ozbiljnog poretka najuspješnijih (ocjenjujući ispravnost svih pojmova,  plus prihvatljivost "izguglanih" potvrđenih pojmova kao Radojin ARATOSTEN) se ukazuje kao ozbiljan i osjetljiv posao, uostalom kao svako enigmatsko žiriranje. Naime, autor se može suzdržati od zloupotrebljavanja interneta (nekoliko manje poznatih pojmova bi trebali biti rješivi zahvaljujući pojmovima u suprotnom smjeru), no kako presuditi ako trebamo porediti dvije različite varijacije od dva rješavača... Nije nam nužan taj ozbiljan poredak, žiriranje i sl, nastavićemo ovako, ležerno upoređivati pristigle radove, komentirati original, različite stranputice i varijacije... tek glasno razmišljam i rado bih čuo vaše mišljenje.

 **********************

Izgleda da sam urekao ovo večeras, tehnički problemi su pokvarili ugođaj, no sva je nevolja u tome što ćete morati sačekati ostala 4 rada... sutra ujutru će sve biti ovdje, zajedno sa vašim komentarima. Izgleda da je gornji lijevi dio pravio najviše problema, većina je imala PRAKTIČAR umjesto PLANTAŽER, tu su bili problem i POBRATIM  i ARABISTAN... pogledaćemo sutra na miru.

Hvala svima na sudjelovanju, čestitke za rješavanje..., žao mi je zbog problema, idemo dalje... razmišljam da utvrdimo pravila kako napraviti poredak koji će uzimati u obzir ispravnost pojmova (evo Neba je imao ZAMJENJENOST, vjerujem da tu treba I) .

Neba i Radoja
 
Zdravko i Dragiša
 
  
Luka i Svetlana
 
  
Nedjeljko i Marko
 
Evo kako su rješenja pristizala, lakše mi je staviti fotose nego kucati... neke radove sam već spremio, za pola sata će biti sve ovdje... vremena i svi poslani radovi, ima zanimljivih varijacija. Hvala na strpljenju.
H. H.

1 коментар: