петак, 1. мај 2015.

UKRŠTENICA 7x7 - 05


10 коментара:

  1. TOMKRUZ
    UMILJATO
    POLUMER
    OTOVARI
    NALAZAČ
    OČITATI
    SIKIMIĆ

    ОдговориИзбриши
  2. OK, mada se čovek i na vlastitim slikama potpisuje sa "m" :)
    http://mirko-sikimic.artistwebsites.com/

    ОдговориИзбриши
  3. U pravu si, ja sam u nekom rečniku našao Sikinić i nisajm dalje proveravao, a vidim da je trebalo!

    ОдговориИзбриши
  4. Proverio sam: u međuvremenu je u tom rečniku izvršena ispravka - sada je Sikimić (ima nekoliko Sikimića, a nijedan Sikinić).
    Izvinjavam se zbog svoje greške proistekle iz tuđe :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ništa, ništa, sve u redu!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Umesto Mirka, može ići Sikinić, kao npr. političar Srđan, autorka knjiga za decu Ljubica, ili starija odbojkašica Crvene Zvezde Vesna (šampionat Jugoslavije 1959!), čisto da ne propadne dobar rad :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala, Borise. Sinoć sam već ispravio original ubacivši (Vesnu) Sikinić, ali nisam još promenio sliku u postu. Uskoro ću i to uraditi.

    ОдговориИзбриши
  8. Juče, kad sam već poslao, reših da ipak proverim, i, naravno, sve tri osobe ima i pod Sikimić, pa je onda verovatno da je to i tačno, jer smo već utvrdili da ima puno sa m a niko sa n. Ne znam da li si proveravao dotičnu sportistkinju, na jednom sajtu se pominje odbojkaška reprezentativka Vesna Sikimić – Aćimović, pa ako je to ta ista gospođa... Burgijalo u meni sinoć, pa sam sastavljao nešto, ali me je mrzelo da šaljem jer je bilo kasno,
    T O M K R U Z
    U M I LJ A T E
    P O L U S U V
    O T O V I C A
    N A L A Z A Č
    O Č I T A T I
    S I K I M I Ć

    Otovica je naselje u opštini Veles, i deminutiv cveta zevak, mada ima i kao vrsta leptira
    koji živi samo u okolini Ozrena (!). Naravno, ako je Vesna Sikinić, tim bolje, ne mora skoro ništa da se menja. Izvini ako sam udavio, još sam pod utiskom davnijeg propalog kvadrata 8x8 jer sam bio ubedjen za ime izvesnog italijanskog političara, ali je došlo do greške u jednom slovu :(

    ОдговориИзбриши
  9. Ljubica je sigurno Sikimić (tako piše na njenoj knjizi), političar... ne znam, odbojkašica je... Proverio sam prezime Sikinić i video da POSTOJI. Dalje neću menjati jer se ne radi o nekom antologijskom radu.
    Znam kako se čovek oseća kad završi neki vanserijski magični lik ili ukrštenicu, pa shvati da zbog jednog slova mora sve da baci - više puta mi se to desilo, uglavnom zbog štamparskih ili grešaka autora rečnika.
    Dobra je ova sa ZEVAČIĆEM.

    ОдговориИзбриши