уторак, 2. јануар 2018.

500 000 +

Krajem prošle godine brojač na mom YouTube kanalu prebacio je pola miliona pregleda https://www.youtube.com/user/Enigmaticar/videos. Na njemu je više od sedamdeset delova ili celih emisija TV kvizova u kojima sam učestvovao u protekle tri decenije. Nedostaje mi više od polovine nastupa, ali to je sve što sam uspeo sačuvati, snimiti i postaviti. Neki snimci su blokirani zbog zaštite autorskih prava. Najčešće su posetioci gledali moj nastup u kvizu "Najslabija karika" iz decembra 2003. godine, više od 42 300 puta.
 

2 коментара:

  1. Мирославе, све моје честитке.
    Више ме неће ништа изненадити, колико већ сутра најавиш још неки рекорд.
    Где је пола, ту је и милион!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала, Живадине. Жао ми је што нисам сачувао више снимака. Било је ту много лепих емисија, победа, пораза... Било би много више прегледа да има више снимака. Само сам се у "Слагалици" појавио 53 пута!

      Избриши