петак, 6. април 2018.

DVADESETJEDINICE (1)

Prethodnih dana sam objavio dve specifične ukrštenice: jedna sadrži 11 trinaestoslovnih pojmova (svaka druga uspravna reč), a druga ima 9 dvanaestoslovnih  pojmova. Obe imaju prvu i poslednju vodoravnu reč koje se pružaju od početka do kraja dijagrama. Neke kolege su se zapitale da li se nešto slično može uraditi sa dvadesetjednoslovnim vodoravnim rečima. Naravno, to je neuporedivo teži zadatak. Mislim da se, uz dosta truda može sastaviti ukrštenica sa 5-6 takvih reči (dijagram dimenzija 21x9 (11). Nisam baš ubeđen da može i 21x13, ako su prva i poslednja uspravna reč od 13 slova. Ja sam, relativno lako došao samo do 21x7 (četiri dvadesetjednoslovne reči). Nisam imao strpljenja ni da pokušam sastaviti ukrštenicu 21x9 polja. Možda probam sutra...

2 коментара:

  1. U Feniksu sam objavio križaljku 20 x 27 sa čak 14 dvadesetica, ali bez dvadesetsedmica. Izraza s 21. slovom znatno je manje od onih s 20 slova.

    ОдговориИзбриши
  2. Da, slažem se. U međuvremenu sam uspeo povećati broj dvadesetjedinica u dijagramu, ali je neuporedivo teže kad su prvi i poslednji uspravni stubac bez crnih polja.

    ОдговориИзбриши