петак, 17. мај 2019.

JA U HRVATSKIM ENIGMATSKIM LISTOVIMA

Do raspada SFR Jugoslavije sarađivao sam u desetak hrvatskih enigmatskih i neenigmatskih listova ("Čvor razbibriga", "Čvor križaljka", "Mini čvor", "Super skandi", "Skandi čvor", "Predah", "Vjesnikov kviz", "Džoker", "Vikend" i "Glas Slavonije"). Po popisu koji sam vodio, objavljena su mi ukupno 403 rada, možda koji više - manje sigurno ne.
U ovom veku i milenijumu, objavljeno mi je petnaestak radova u tri hrvatska lista: "Kvizorama", "Feniks" i "Super feniks". Interesantno je da "Feniksu" dosad nisam poslao nijedan jedini rad, a objavljeno je najmanje devet: šest rebusa, dva kvadrata 7x7 i jedan anagram. U "Kvizorami" je objavljeno 6-7 radova koje sam poslao na "Memorijal Pavle-Libran" 2011. godine, kada sam uspeo da pobedim na tom prestižnom takmičenju. To su bili: anagrami, magični ugaonici, magične rasputnice i ukrštenice 7x9.

Нема коментара:

Постави коментар