недеља, 3. мај 2020.

STILSKE VEŽBE

  

   
Dijagram može izgledati i ovako i onako, može nam se sviđati ili ne i svako od nas "zna" kako ga treba pripremiti za štampu. Ali neće tu biti mnogo bitno različitih stavova. Pravi problem nastaje kad se ocenjuju gotove ukrštenice. Oko forme ćemo se još nekako i dogovoriti, ali oko sadržaja 😟. Nema značajnijeg ili manje značajnog nadmetanja u sastavljanju ukrštenica, a da nakon objavljivanja rezultata ne bude nezadovoljnih učesnika, a često i oštrih komentara. Bojim se da će enigmatski listovi pre iščeznuti nego što ćemo usaglasiti mišljenja o tome kako treba da izgleda dobra ukrštenica.
Ako imate malo vremena, napišite koji od ponuđenih praznih dijagrama je najprikladniji za objavljivanje u štampanim medijima (potrudiću se da narednih dana objavim još neke varijante). O ukrštenici sa upisanim rešenjem nemojte - da se ne posvađamo 😀 

8 коментара:

  1. Slažem se, ostanimo lijepo u grafici, nešto različitih ukusa, puno iskustva i dobre volje, nimalo povrijeđenih taština..

    Od ponuđenih najviše mi se dopada br 2 (dakle kao u mreži sa upisanim rješenjima). Draže mi je ako crna polja ne ispunjavaju cijelu kockicu i ako su brojevi nešto manji i kurzivom. Šaljem primjer e-mailom.

    ОдговориИзбриши
  2. Već sam ranije pripremio i tempirao za 5. i 6. maj dve objave u kojima nastavljam pisanje/crtanje na ovu temu. Naradno, ove krupne brojke su "trenutni hir" - nisam video da je to neko dosad uradio, pa da uradim ja. Nisam našao baš onakav font kakav sam želeo (ne sviđa mi se jedinica), a hteo sam da izbegnem okvire oko brojki, ne zbog toga što mi se ne dopadaju, nego da istražim neke nove stilove.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam odabrao treći po redu. Obojio bih crte u plavo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedjeljko, pripremio sam pre objave nekoliko varijanti u različitim bojama, pa i u plavoj. I meni se taj dopao, ali nisam hteo da vas zatrpavam sličnim dijagramima, pa sam objavio samo ovih šest.

      Избриши
  4. Dijagram br 2. Uhvatilo mi ga je oko odmah.

    ОдговориИзбриши
  5. Uz malu doradu (font koji ima sve brojke iste širine) biće to lep dijagram.

    ОдговориИзбриши
  6. I meni se najviše svideo broj 2, jer sam ga posmatrao kao dugogodišnji rešavač. Zato i meni smetaju preveliki brojevi.

    ОдговориИзбриши
  7. Kao što sam već najavio, sutra u 10 h ide post sa 3 (x2) najčešće korišćene vrste dijagrama koje prate tekst opisa klasičnih ukrštenica.

    ОдговориИзбриши