понедељак, 17. јул 2023.

ПРВИХ 17 АНАГРАМА ПО ОЦЕНАМА ЖИРИЈА

6 коментара:

  1. Анониман17. јул 2023. 22:01

    17.7.2023.
    Мој рад је на одличном 31-32. месту, као југословенски скијаши пре ере Крижаја и комп.
    Организатори могу да имају аргумент више да је жири радио независно и по свом нахођењу - мени је Драган Матовић за рад (који сам видео у самом врху) дао двојку. Претпостављам да је то пласман анаграма:
    ИЗ ХАЛЕ ПУЦА РУЈ И СЈА КИЋЕНИ СРЕМ ЛЕПИМ БЕСКРАЈЕМ.

    Мањи број учесника и енигмата је био у музеју хлеба, па сам се (очито неоправдано) надао сам уб'о крајолик и атмосферу...

    Други рад је био:
    КИПУЋ' ПЛЕХ ЈЕ У РЕРНИ, РСКА СЕ БЕЛИ ''МЕЗИМАЦ'' С ЈАЈИМА.
    Претпостављам да је он слабије пласиран од предходног - послао сам га без неких очекивања.

    На крају све честитке Мирославу Цветковићу и свима добро и мање добро пласираним учесницима.
    Ацо Јанковић.

    ОдговориИзбриши
  2. Miroslave, čestitam!

    Aco, meni se baš sviđa ovaj tvoj prvi, ali kako bi rekli mi Šibenčani: Sekondi gušti. Ja isto mislim da je moj trebao proći bolje, ali u žiriju su isto ljudi od krvi i mesa i subjektivni su, a enigmatika je deseta umjetnost, a čim je umjetnost, znači da nema matematičkih parametara po kojima možešnocijeniti što je bolje. Ja bih tvom anagramu dao 4.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi smo mi subjektivni, svima je njihov anagram najbolji... Nisam ni ja drugačiji :) Ipak, bio sam siguran da će moj anagram zauzeti visoko mesto. Nije to uspeo pokvariti ni Radenko Raković svojom dvojkom pored četiri petice. Od ovog odličnog anagramiste jedini sam dobio dvojku od prve sedamnaestorice autora. Šta mu je toliko zasmetalo, ne znam. I drugoplasiranom anagramu je dodelio samo tri poena...

      Избриши
  3. SREMSKI JUBILEJ. KUPIĆE SEJA RAHLI I ZAMAMNI PEREC.

    To je moj. Ne kažem da je mrak, ali sam bio siguran da je dobar, a ono završio na diobi 45-49 mjesta. Znači, loše procjenjujem. 😊

    ОдговориИзбриши