четвртак, 26. фебруар 2015.

300 000

Na "You Tube" sam pre nekoliko godina postavio osamdesetak video-snimaka kviz-emisija u kojima sam učestvovao. Ovih dana je brojač koji pokazuje koliko je ljudi gledalo ove video-snimke prešao brojku od 300 000. Ovaj broj bi bio i veći da neki snimci nisu blokirani zbog zaštite autorskih prava (nisam brisao neke muzičke kompozicije koje su korišćene u "Muzičkoj slagalici"). Nekoliko desetina snimaka kvizova u kojima sam nastupao uopšte nisam ni postavio - nisam ih snimio ili je zapis na video-kasetama bio loš (oštećen), pa ga je bilo nemoguće prebaciti na DVD. Od onih kojih se sećam spomenuću: dve emisije sa Omerom Ekićem u Super finalu "Slagalice" u kome je nagrada bila automobil "Reno tvingo", tri emisije finala petog ciklusa "Slagalice" protiv Marka Obradovića, tri emisije u Super finalu "Slagalice" u kome je nagrada bila montažna kuća (protiv Vladimira Krnača, neke gospođe kojoj sam zaboravio ime i protiv osvajača pomenute kuće, Mihajla Nejkova), nekoliko emisija iz 47. ciklusa "Slagalice", nekoliko emisija kviza "Pitanja za šampione", jedne emisije kviza "Kviz Brzotrz", pet emisija kviza "Visoki napon", više emisija kviza "Uzmi ili ostavi" u kojima sam bio potencijalni takmičar...
Link je u desnom stupcu naslovne stranice ovog bloga, a može i odavde: YOU TUBE

Нема коментара:

Постави коментар