понедељак, 1. фебруар 2016.

SA FEJSBUKA




Sredinom novembra prošle godine voditeljka "Slagalice" Kristina Radenković vodila je takmičenje u "Slagalici", ali ne na RTS već u jednom od domova penzionera u Beogradu. U pitanju je završno takmičenje domova koji rade u sklopu Gerontološkog centra Beograd. Sve zadatke već nekoliko godina sastavlja moj prijatelj i saradnik "Osmosmerke", najbolji osmosmerkaš sa ovih prostora - Kaica Đorđević koji i sam boravi u jednom od domova penzionera (na Karaburmi). Kako je reč o vrlo skromnom čoveku, ova informacija je tek juče došla do mene, a ja je sa zadovoljstvom delim sa vama. Inače, reč je o prilično masovnom takmičenju sa vrlo kvalitetnim zadacima prilagođenim populaciji kojoj su namenjeni.

2 коментара:

  1. Kaica je i izvanredan anagramist. I sada se sećam njegovih rekornih piramida! Još jedan od zaboravljenih enigmatskih čarobnjaka! Pozdrav za Kaicu, da ga prati dobro zdravlje i da uživa u enigmatskom stvaralaštvu! Lepo od tebe Miroslave, da si se ovako setio Kaice!
    Žarko Đokić

    ОдговориИзбриши
  2. Kaica je jedan od najsvestranijih enigmata na ovim prostorima. Sastavljanje osmosmerki je doveo do savršenstva i niko se ne može meriti sa njim u tome. Objavljivao je neverovatne piramide i klinove u "Huperu". Sastavljao je tematske kriptograme sabiranja i oduzimanja, anagrame, rebuse, magične kvadrate. Ukrštenice je retko sastavljao, ali je i tu bio majstor. Vremenom je prestao sarađivati u svim listovima osim u "Osmosmerci". Još uvek mi šalje svoje umotvorine iako za to ne dobija honorar - da bi održao formu! Čujemo se često telefonom, a ja ga ponekad posetim kad odem u Beograd. Imam nekoliko stotina njegovih neobjavljenih osmosmerki svih dimenzija, ali ih neću objavljivati dok ne nađem izdavača koji će to platiti. Tu je i nekoliko desetina osmosmerki sa po 600-700 polja!!!

    ОдговориИзбриши