субота, 22. фебруар 2020.

SA FEJSBUKA

I have a degree in sociology and a master's degree in communication science, and I am currently pursuing a degree in transactional analysis. Although sociologists have traditionally done well in marketing, my job also involves the application of various emerging or recently developed technologies. I would say that education is not crucial here, but flexibility, resourcefulness, and willingness to accept challenges", says Janja Cvetković, Junior Marketing Automation Specialist.
“Before I started working at Better Collective Niš, I had several years of part-time work experience in various fields of marketing. It helped me set realistic expectations because the trends in digital marketing are changing very fast and I’ve had to develop skills that are relevant to such a dynamic industry. ”
"My manager is well versed in the technologies we use every day, and I’ve had the opportunity to learn from him everything I needed to get started. After that, he made sure I had access to everything needed for constant improvement - literature, education, training."
“Despite hearing all the best about the company, when I first started working at Better Collective, I was surprised by how friendly and willing my new colleagues are to help in any situation. At first, I was the only person in my team, but my colleagues from other teams helped me to not feel isolated. (Sa FB stranice firme Better Collective Niš).

3 коментара:

  1. "Better Collective" je danska marketinška agencija (IT kompanija) sa 13 filijala (kancelarija) širom sveta od kojih ova u Nišu, u kojoj je zaposlena moja mlađa ćerka Janja, ima najveći broj zaposlenih (sada ih je više od 120, a do kraja godine se planira da ih bude 150). Imaju poslovne prostorije u najstrožem centru Niša sa površinom od 2000 kvadratnih metara). Pored Niša "Better Collective" ima filijale (kancelarije) u Kopenhagenu, Londonu, Parizu, Beču, Stokholmu, Njujorku, Nešvilu, Krakovu, Lođu, Fort Loderdejlu, Stouku na Trentu i Solunu, i neprekidno se širi.

    ОдговориИзбриши
  2. Evo i prevoda gornje objave:
    Diplomirala sam sociologiju i masterirala komunikologiju, a trenutno pohađam edukaciju iz transakcione analize. Iako se sociolozi tradicionalno dobro snalaze u marketingu, moj posao uključuje i primenu različitih novih tehnologija koje su u nastajanju ili su se nedavno razvile. Rekla bih da obrazovanje ovde nije od presudnog značaja, već fleksibilnost, snalažljivost i spremnost da se prihvate izazovi.”, kaže Janja Cvetković, junior stručnjak za marketing automatizaciju.

    „Pre nego što sam počela da radim u Better Collective Niš, već sam iza sebe imala nekoliko godina honorarnog rada u različitim oblastima marketinga. To mi je pomoglo da zadam sebi realna očekivanja, jer se trendovi u digitalnom marketingu jako brzo menjaju i morala sam da razvijem sposobnosti koje su relevantne za tako dinamičnu industriju.”

    „Moj menadžer dobro poznaje tehnologije koje svakodnevno koristimo i imala sam prilike da od njega naučim sve što je bilo potrebno za početak, a zatim se postarao da imam pristup svemu što je potrebno za konstantno usavršavanje - literaturi, edukacijama, treninzima.”

    „I pored toga što sam o kompaniji čula sve najbolje, kada sam počela da radim u Better Collective-u, iznenadilo me je to koliko su moje nove kolege predusretljive i spremne da pomognu u bilo kojoj situaciji. U početku sam bila sama u timu, ali su se kolege iz drugih timova potrudile da se ne osećam izolovanom.

    ОдговориИзбриши