петак, 11. септембар 2020.

POLA-POLA

Pre nekoliko dana sam objavio dva magična kvadrata 8x8 u kojima je prvi pojam bio Dža Morant, najbolji ruki u ovoj sezoni NBA lige (VIDI OVDE). Promaklo mi je to da je legendarni Pavle Bogdanović pre 30 godina objavio sličan kvadrat: ŽAMORANT, AMIL-ETAR, MIRAMARE, OLAREVIĆ, REMENICI, ATAVIZAM, NARICANJA, TREĆI MAJ, ali tu je Milutin Tepšić koji me je na to podsetio. I ne samo podsetio, već mi je i poslao jednu svoju osmicu sa već pomenutim najrukijem. Pošto mi je ostala još jedna neobjavljena osmica, rešio sam da izmešam pojmove Tepšićevog i mog sastava i da vam to ponudim. Ako imate vremena i volje, od datih pojmova i imena i prezimena mladog američkog košarkaša (dva puta) sastavite još dva magična kvadrata 8x8: AMIL-ETAR, AROMATIK, ATAVIČAN, ATONIČAN, MINAGAVA, MORISOVA, NAVIJAČI, NIVITARA, OLAJAVAČ, OMIŠANIN, RASADITI, REGALIJA, TKANINAC i TRAČANIN. Napomena: kvadrat u kome je pojam MORISOVA, nije sastavio Moris 😀

2 коментара:

  1. Dža Morant-aromatik-Morisova-Omišanin-rasaditi-atoničan-nivitara-tkaninac.
    Dža Morant-amiletar-min?gava-ol?jav?č-regalija-atavičan-navijači-tračanin.
    Nedavno su bila dva kvadrata sa istim košarkašem. Kod drugog kvadrata? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Da, bila su moja dva kvadrata, pa se javio Milutin. Ispravio sam ono što te je mučilo (Minagava).

    ОдговориИзбриши