понедељак, 12. август 2019.

FOTO-ALBUM - 790

Davnih 80-ih sarajevska grupa "Nervozni poštar" je imala hit "Cirkus Kolorado". Doduše, na slici nije cirkus "Kolorado" nego "Medrano", a ja sam baš poodavno imao sedam godina (jedino mi je još strina živa - nedavno je napunila 93 godine!), ali, eto:

Cirkus Kolorado
 
Bilo mi je sedam godina
odlučili stric i strina
da me malko razonode
u cirkus da me vode

Da vidim slonove, lavove i majmune
i šarenu kinesku lepezu
a ja maleni klipa maleni
hoću samo da vidim tetku na trapezu


Vidi striko o čemu se radi
smiješka se i češe po bradi
pa mi veli mali, mali mangupe
i nisi na ćaću nego, nego na mene
ko te, ko te ne zna, mali mangupe
ti nisi na ćaću nego na mene


Strina gleda slonove
strina gleda majmune
i šarenu kinesku lepezu
a strikan i ja, klipa mala dva
zinuli u tetku, tetku na trapezu


Hoćes li, dušo, hoćeš bela rado
da te strina vodi u cirkus Kolorado
joj hoću, hoću i hoću rado, rado
vodi me strina u cirkus Kolorado


I staro i mlado, i staro i mlado
svi, svi, svi u cirkus Kolorado

2 коментара:

  1. Kakva koincidencija (podudarnost!) i moja strina ima 93 godine (Anđelka ŠARIĆ, rođena 1926. godine). Stric i strina me nisu vodili u cirkus već
    na more daleke 1970. kao nagradu za završenu maturu (imao sam 19 godina)
    ali kao sedmogodišnjaka me je stric učio šahu i rešavanju ukrštenica.
    Vlašar

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu mene stric i strina vodili u cirkus, već je to iz priložene pesme "Nervoznog poštara". Moj pokojni stric Ranko me je više voleo od svoje dece - dve ćerke (srpska posla!). Radio je u firmi koja je bila udaljena od našeg stana 250 metara, pa je često svraćao pri dolasku na posao na jutarnju kafu - pre 6 ujutru! Jednom je sa sobom doneo novine u kojima je bila moja slika i članak o meni. Više se je tome radovao on nego ja (imao sam tada oko 18 godina).

      Избриши