субота, 17. август 2019.

СЛАГАЛИЦА - КАКО ЈЕ ПОЧЕЛО

Никола Нешковић и ја (снимљено почетком маја прошле године)
Према сећању и белешкама аутора и првог водитеља Николе Нешковића:
... "У свакој емисији добијамо неког новог одличног играча. Да се сетим само неких имена Омер Екић, Ђокић, Мирослав Цветковић из Ниша, Перуничић из Крушевца, Душан Никић, Бранко Загорац, Зоран Јовановић и Радојица Равић из Црне Горе, Јан Бажик... Када је Јан Бажик победио у другом или трећем циклусу то је било славље у његовом Бачком Петровцу где је био професор у гимназији. Град му је био направио прославу... Пријатељ из рокенрол дана Бора Ђорђевић ми је већ после неколико недеља јавио да се више не презивам Нешковић већ Грешковић, јер је открио једну грешку...
Цео текст можете прочитати ОВДЕ.

2 коментара:

  1. Da ispravim Nikolu. Nisam bio takmicar vec sastavljac pitanja I clan zirija. Pozdrav svim akterima Slagalice!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro, čovek ima 76 godina. I ja sam "malo" počeo zaboravljati, a mlađi sam od njega 16 godina. Ima još grešaka u tekstu: Jan Bažik nije bio pobednik ciklusa, ali je pobedio u prvom superfinalu (u polufinalu me je pobedio u dve emisije, a ti si bio deo tročlanog žirija!).

      Избриши