субота, 15. август 2020.

PIŠE MI ŽARKO

Čitam poeziju Tina Ujevića. Pesma MRSKO JA, vidim slova O.S.A.M. u naslovu. Da probam da sklopim kvadrat 7x7? Ispalo je ovako. Za početak RIO OPEN na poziciji 2. Uvek tragam za pridružnim pojmom, da bih dao smisao kombinaciji. Prvo mi je palo na pamet SAMSTVO, tako dobro "gađa" Tina. Ne ide! SOPSTVO, ključni pojam u Jungovom poimanju psihe. Vau! Intuitivan pogodak za ANA IVAN (glumica i pisac sa IMDB). KOSMATI, glagol i pridev, kolokvijalna imenica od prideva tipa "dlakavi", "rutavi", te turističko mesto u Grčkoj. JEVTIKA ili JEVTICA, kako kome drago iz SANU. Oko pet minuta! Pozdrav!
Zaboravih OPTATIV, što ispade poenta svega - Način kojim se iskazuje želja (u grčkom jeziku), željni način.
Žarko Đokić
U vezi sa OVIM 1, OVIM 2, i OVIM 3

1 коментар:

  1. Napravio sam dva kvadrata sa 1. MRSKO JA:

    MRSKOJA-----MRSKOJA
    REOSKOP-----REOSTAT
    SODASTO-----SODARKE
    KSAMAKS-----KSANTIN
    OKSALIT-----OTRTOST
    JOTKICA-----JAKISTA
    APOSTAT-----ATENTAT

    Vlašar

    ОдговориИзбриши