недеља, 27. новембар 2022.

ТРИДЕСЕТОГОДИШЊИЦА












На данашњи дан пре равно 30 година појавио се на киосцима први број "Осмосмерке" у издању "Дечјих новина" из Горњег Милановца. Био је то први енигматски лист само са осмосмеркама у Србији и први лист поменуте издавачке куће који је уређивао неко ко није био запослен у њој. Ипак, за мене најважније - био је то први енигматски лист који сам уређивао. Била су тешка времена, али смо некако стигли до 12. броја. Касније смо обновили лист, кренули из почетка, променили издавача и изглед листа, прешли са ћирилице на латиницу, још два пута променили издавача... Нова "Осмосмерка" се одржала од 1995. до 2018. године, а у међувремену сам уређивао и/или припремао за штампу још петнаестак енигматских листова, недељних додатака, енигматских рубрика у дневним, недељним и месечним листовима... Ипак, први од њих ми је остао у срцу.
Овде сам приказао све странице прва два броја "Осмосмерке".

Нема коментара:

Постави коментар