понедељак, 19. јануар 2015.

FOTO-ALBUM - 050

Jedna fotografija iz arhiva Muzeja istorije Jugoslavije: Tito i Jovanka u Nišu 16. aprila 1971. godine (poslednja zvanična poseta Nišu Josipa Broza Tita). I ja sam u gomili desno, odakle sam foto-aparatom "Zorkij 4" načinio nekoliko fotografija. Tada sam bio učenik šestog-sedmog razreda OŠ "Maršal Tito" (danas je to OŠ "Radoje Domanović"), pored koje prolaze kola sa Titom i Jovankom (ne vidi se - leva strana ulice). Ovo je ugao Stanka Paunovića (danas ulica Generala Milojka Lešjanina) i Vardarske, a ja tu (sa manjim prekidima) živim od septembra 1965. godine. Još jednom sam "mahao" Titu: bilo je to 7. marta 1964. godine kada je "najveći sin jugoslovenskih naroda" boravio u Nišu sa Ahmedom Ben Belom (poseta Elektronskoj industriji - Niš). Po jednom neverovatnom zimskom kijametu sam sa roditeljima stajao na mestu gde se (danas) ukrštaju Bulevar Dr Zorana Đinđića i uličica Mihajla Pupina (tada smo stanovali iza Vojne bolnice, u ulici Dušana Popovića).

Нема коментара:

Постави коментар