среда, 12. август 2015.

ANAGRAM U PODNE - 181


9 коментара:

  1. Tako je. Šteta što je logogrifni. a ne čisti anagram :)

    ОдговориИзбриши
  2. Miroslave, nažalost, istovetni anagram sam objavio pre pet-šest godina u "Enigmi". Morao bih da proverim pa da napišem kada tačno.

    ОдговориИзбриши
  3. КОМАНДАНТ МАРК = МАНДРАК? ФАНТОМ? (МИРОСЛАВ ЦВЕТКОВИЋ) (ОСМОСМЕРКА 171, ЈУН 2011.)
    КОМАНДАНТ МАРК = МАНДРАК? ФАНТОМ? (МИРОСЛАВ ЦВЕТКОВИЋ) (ОСМОСМЕРКА 211, ОКТОБАР 2014.)
    КОМАНДАНТ МАРК = МАНДРАК? ФАНТОМ? (РЕШАД БЕСНИЧАНИН) (НОВОСТИ ЕНИГМА 2265, 26.01.2007.)

    Пре 13-14 година, ако ме сећање добро служи, овај анаграм сам објавио у "Дечјим новинама". У ком броју и кад тачно - не знам!

    ОдговориИзбриши
  4. Негде око 1360. броја - 2002 године.

    ОдговориИзбриши
  5. Evo našao sam ga: Enigma broj 2265 od 26.1. 2007. Možda ga ima u Dinkovim anagramnim.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  6. Vezano uz sliku evo i sadrzaj:
    Strip o Komandantu Marku:TAJANSTVENA TVRDJAVA
    Anegdote o Marku Tvenu
    Anegdote o Balzaku
    Anegdote iz anticke Grcke i Rima
    Humoreska-R.STOUN:REKLAMA
    Humoreska-Red Top:SKOLSKI RASPUST
    Ako niste znali...
    U buretu na Nijagarine vodopade
    Fantasticna pric:KNJIGA PROKLETSTVA
    Hoce li pasti kriva kula u Pizi
    Martijeve misterije PRICE O VUKODLACIMA
    SEKIN-MAUZOLEJ STRAVA I UZASA (u Peruu)
    Krimi prica:REVOLVER MAGNUM
    Zarobljavanje meseca
    Zastitimo covekovu sredinu
    Saznali smo za vas
    Avanturisticki strip URAGAN ALMA
    Automobil buducnosti (TRAST 2- RICARD NOBL 1983)
    Vestern prica:PREPAD U RICMONDU
    Humoristicki strip:ZEKINE PUSTOLOVINE
    Zanimljivi svet
    Konj kao tajno oruzje
    Izazov morskih dubina
    Ukrstene reci, 12x10 sa 16 simetricno postavljenih crnih polja, autora T.M.
    i jos mnogo toga...
    Ovo sam napisao tek da se zna kako smo kao deca odrastali i osaznavali ovaj svet.Za razliku od danas...

    ОдговориИзбриши
  7. Da, ja sam ih najviše čitao tokom letnjeg raspusta - po nekoliko dnevno. Razmenjivao sam ih sa drugarima, a bilo je mnogo izdanja, pa se mnogo toga moglo pročitati.

    ОдговориИзбриши
  8. Vezano za anagram:
    Mladenka iz nekadašnje redakcije "Eureke" me je pozvala negde posle NATO agresije da pošaljem enigmatske radove i ilustrovane probleme za obnovljene "Dečje novine". Narednih nekoliko godina su mi objavljivali po dve strane u svakom broju, pa su i plaćali. Čak su uplaćivali doprinose u PIO!!! Kasnije su im zabranili da se list tako zove, pa su promenili ime. Onda je nastupila kriza i nisu mogli više plaćati. Tada sam im poslao nekoliko stotina radova na CD-u i to na poklon!!!! Imao sam gotovo sve brojeve, ali sam ih prebacio u podrum. Tu su i uništeni pre nekoliko godina.

    ОдговориИзбриши