четвртак, 9. мај 2019.

NAKON TOLIKO GODINA


Pre nekoliko dana objavio sam jednu staru fotografiju (prva slika) snimljenu na Susretima enigmata Jugoslavije u Zvorniku 1982. godine (VIDI OVDE), na kojoj sam uslikan sa dvojicom momaka iz Budinščine (Krapinsko-zagorska županija u Hrvatskoj), Stjepanom Bakšajem i Milanom Pušecom (vršnjaci su i mlađi od mene po tri godine). Tih godina smo često objavljivali zajedničke enigmatske radove. Od nastanka te fotografije do danas prošlo je 37 godina, a vreme je učinilo svoje: enigmatikom se još uvek bavim samo ja (četvrta slika), Stjepan (u plavoj košulji na drugoj slici) je privatni preduzetnik (VIDI OVDE), a Milan (treća slika) župnik (VIDI OVDE).

3 коментара:

  1. Izvrstan prilog. Meni se župnik ne želi javiti. Bakšajev broj imam ali nisam siguran da još uvijek vrijedi.

    ОдговориИзбриши
  2. Stjepan Bakšaj je više od 20 godina vozio tramvaj u Zagrebu, a kasnije je (čini mi se) imao ili još uvek ima firmu "Glowser" za čišćenje, a našao sam i podatak da je svirao bas-gitaru i pisao pesme za muzičku grupu "Večernja zvona" iz Hraščine Trgovišća i okoline Konjšćine koja je izvodila kajkavske popevke krajem osamdesetih.

    ОдговориИзбриши
  3. Pre nekoliko dana je Stjepan Bakšaj postao moj FB prijatelj!

    ОдговориИзбриши