среда, 10. септембар 2014.

UKRŠTENICA 9X6 BEZ CRNIH POLJA


"Osmosmerка" broj 166 (januar 2011.

5 коментара:

  1. 10.MANOMETAR
    11.OPAROTINA
    12.RAFINIRAN
    13.EROTIČARI
    14.NARAJANAN
    15.ANA KARINA

    (5.OKOMITO- Sergej Aleksandrovič Monja ?)

    ОдговориИзбриши
  2. Promenio sam opis za pojam "monija" (ptica sa Madagaskara) pronašavši na engleskoj Vikipediji Monia (Sergei Monia). Nažalost, nisam shvatio da je to onaj Sergej Monja (Сергей Александрович Моня). Ispraviću.Pozdrav uz izvinjenje!

    ОдговориИзбриши
  3. Поздрав Мирославе!
    Свако добро у вези блога, сајта, портала...!
    Да ли имаш снимак Музичке слагалице када је решавана укрштеница 9х6, без црних поља, коју сам лансирао, ваљда 1994. године. Знам да је покојни Јан (Бажик) рекао "знао сам..."
    Ја сам у том серијалу, када се решавала укрштеница 9х6 направио укрштенице, са 3, 2, 1 црним пољем и на крају без црних поља. Нажалост, Никола Нешковић није хтео да прати идеју да то прати и драматику такмичења (за финалну емисију - укрштеница без црних поља), већ је аматерски, без критеријума вршио селекцију укрштеница за решавање.
    У свим вихорима у протеклих 20 година изгубио сам скоро сву документацију (папирну и електронску) из Музичке слагалице.
    Жар-птица.53

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала, Ж. Нажалост нисам снимао емисије у којима нисам учествовао. Немам ни двадесетак емисија у којима сам био један од такмичара - неке снимке је "појело" време пре но што сам их пребацио на ДВД, а неке нисам ни снимио. Иначе, сећам се те укрштенице и емисије финала у којој је ишла (Бажик против Бешлића).
    Поздрав теби и породици!

    ОдговориИзбриши