понедељак, 12. децембар 2016.

DRUGI MASTERS TURNIR SKA

Jučerašnje nedeljno popodne sam iskoristio da malo pobegnem od enigmatike. U nekoliko gradova Srbije održan je drugi masters turnir 2016. u organizaciji Srpske kviz asocijacije. Nas jedanaestorica smo u prostorijama ŠK "Niš" odgovarali na 100 + 100 pitanja dva puta po 60 minuta, kao i još šezdeset šestoro takmičara u Beogradu, Novom Sadu, Kikindi i Šipovu u RS. Pitanja - boli glava. Na kraju sam osvojio 50. mesto - zlatna sredina. Poslednjih godina se vrlo retko takmičim, a retko i posećujem sajtove na kojima se kvizaši nadmeću u znanju, pa je ovo potpuno očekivano. Na kraju, nisam nezadovoljan plasmanom, a drago mi je da sam upoznao neke nove kvizaše i video se i popričao sa starim poznanicima.

2 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala, Bane. Malo sam zarđao, a i ovo je kviz sa pitanjima i odgovorima koji ti izuzetno retko zatrebaju u životu, tako da je i "zlatna sredina" priličan uspeh. Pre nekoliko godina, kada sam igrao "KonKVIZtador", bio sam neuporedivo spremniji za ovakav izazov. Sada je to u fazonu: došao sam da nas bude više. Išao sam da malo odmorim mozak od enigmatike, da ga resetujem, pa onda - Jovo nanovo!

      Избриши