среда, 1. април 2020.

MINI OSMOSMERKA

  
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 

  

 
Naslovne strane svih brojeva "Mini Osmosmerke". Prvi broj je izašao marta 2004. godine na 32 stranice malog formata štampan u jednoj boji, a 61. broj, poslednji u prvom periodu izlaženja, februara 2009. godine. Brojevi 10 i 11 su izašli u decembru 2004. u razmaku od 14 dana, a svi ostali su izlazili jedared mesečno. Broj 62 je izašao posle pauze od skoro šest godina - u decembru 2014. na 68 stranica (64+4, korice u boji), a za njim još tri broja. Sa brojem 65 iz marta 2015. godine list je konačno prestao da izlazi.

5 коментара:

  1. Bilo bi dobro da se napravi bibliografija MINI OSMOSMERKE pošto imaš sve brojeve.

    Anagramni osvrt

    Rezultati su ogromni
    E, A MI SMO SKROMNI!
    Realna je to slika
    živela enigmatika!

    Rešenje: MINI OSMOSMERKA

    Vlašar

    ОдговориИзбриши
  2. Imam ja sve primerke SVIH enigmatskih listova i enigmatskih dodataka koje sam uređivao i/ili pripremao za štampu - ukupno 756. Više hiljada enigmatskih strana u dnevnim novinama koje sam pripremao za štampu i/ili uređivao nemam. Nisam ja od onih koji su spremni da sede mesecima i listaju na desetine hiljada stranica i zapisuju istoriju koju niko nikada neće čitati. Više volim da sastavljam nove i nove radove. U tome još uvek uživam.

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam ti na svemu postignutom jer ti si jedan od najoriginalnijih i najplodnijih naših enigmata. Ne mislim da ti to treba da uradiš i odmah sada ali je šteta da o tom enigmatskom blagu nemamo knjige - bibliografije.

    Vlašar

    ОдговориИзбриши
  4. Čitat će Štef, Vlado i ja, a ti samo objavi. Sve imaš u računalu, upregni i kuma (i kumu) i eto bibliografije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije samo enigmatika, mnogo je još važnih stvari u životu. Ne mogu postići baš sve 😁

      Избриши