понедељак, 1. новембар 2021.

SA FEJSBUKA

Desno je plakat koji je Andrija Đokić pripremio za zlatni jubilej svog oca, a dole tekst Žarkove objave na FB: 
      I taj 1. novembar 1971. godine bio je ponedeljak. Bio sam učenik četvrtog razreda, petog odeljenja, Gimnazije „Svetozar Marković“ u Nišu. Ne sećam koja je smena bila - prepodnevna ili popodnevna. Sećam se uzbuđenja kada sam u Narodnim novinama, jedinom dnevnom listu južno od Beograda (status dnevnog lista stekle su 1. januara 1971. godine) ugledao svoje inicijale ispod ukrštenih reči u enigmatskoj rubrici. Ostalo je istorija, pedeset godina, 18.263 dana, preko 30.000 enigmatskih radova.
       Enigmatika je za mene značila najvažniju sporednu stvar na svetu. Životna, profesionalna i enigmatska karijera učinile su mi da se osetim ispunjenim i zadovoljnim!
      U čudesni svet enigmatike ušao sam zahvaljujući podršci legendarnog Nikole Popovića, sportskog poslenika i enigmate. Hvala mu što je prepoznao moju strast!
       Hvala Miroslavu Cvetkoviću za trud u pronalaženju mog prvog objavljenog enigmatskog rada te sinu Andriji što je upriličio ovaj plakat.
          Živeli dragi prijatelji! ŽIVELA ENIGMATIKA!

Нема коментара:

Постави коментар