петак, 4. јун 2021.

PROĐOH BOSNOM, PROĐOH OREGONOM...

 
 
Ovih 5800 (Florence Italija - Oregon) milja je skoro 10.000 km, ... skupio sam se jer je pohladno, a upravo smo večerali vani uz vodu, usred večere crkla grijalica, no hrana je bila super, ne može sve ... Nismo probali kanabis koji je u ovim prostorima ekonomski vrlo prisutan, klima je pogodna za uzgoj.
Slika sa srušenom sekvojom me podsjeti na naše rasprave o istim korijenima... Koliki li je korijen koji drži sto metara visoko stablo svih 2000 godina. Jedediah Smith redwoods state park je mjesto gdje su najveći primjerci, ali ne može im se više prići, ta je staza do daljnjega zatvorena, izgleda da blizina ljudi ugrožava dobrodržeće starine koje preživješe milenije.
Srdačno
Hajro

2 коментара:

  1. Dobar je naslov, hvala Miroslave.

    Ako se dobro sjećam tekst ide "Prođoh Bosnom kroz gradove...", nameće mi se iskren komentar - i u Bosni i u Oregonu priroda mi je zanimljivija od gradova. Prije 9 godina sam sa kćerkom obišao kanjon rijeke Columbia na krajnjem sjeveru Oregona, Crater lake, Smith Rock State Park i pamtih ih mnogo življe nego uistinu lijepi Portland. Tako je i sa našim krajevima...

    ОдговориИзбриши